keskiviikko 8. huhtikuuta 2015

Valmistautumista Sm-kisoihin!

Nyt tuli ehä vähän kiire...
Mulla on siis myyntipöytä varattuna Sm-kisoista, ja nyt vois alkaa olla ehkä vähän reippaampi näitten kamoje ompelusta. Mulla on vasta valmiina pari riimua, suitsia, 1 loimi ja pari pollea, joten nyt vois jo ryhdistäytyy! Tänään vielä kyllä ajattelin loimet ommella loppuun, että mulla on ees jotain myytävää :'D Tästä kirjottamisesta ei näytä tulevan mitään kun meillä ei oo nuudelia jota mä nyt tarvitsisin.... koska nuudeli. 
Kaiken tämän aikaan saa NUUDELI.


Tältä tää mun ompelupajani näytti vielä vähän aikaa sitten, köh köh.... :D Ja tietenkin mun kännykkäkin pääsi myös mukaan kuvaan, eihän sitä nyt yksinkään pitäny jättää xD Noooh, onhan mulla jotain kyllä valmiina, mutta pikkuhiljaa vois alkaan reippailemaan... :'D

Oon käynyt yös kuvaamassa Aaronia meidän oritarhoissa vähän aikaa sitten, Aaronia ei oo tullut nyt kauheestikaan liikuteltua koska on ollu ihan kauhee ilma ainakin mun mielestä. Ja oikeesti muuten toooosi kylmä!



 Tänään me sitten oltiin Kht Caballolla ja nyt alkaakin olla vähän lämpimämpi, kuvassa KitKatPoni ja Wina :) Ollaan nyt ihan kevätfiiliksissä ja jännätään kaikki yhdessä SM-kisoja! Kaikki meijän kaveriporukasta tulee sinne myymään, ja mäkin tietenkin etin sieltä jotain kivaa ostettavaa.

-Lilja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti