tiistai 21. lokakuuta 2014

Terkkuja syyslomalta!

Moiiiiiiii! :3
Tässä olis postaus meijän syyslomasta, ja Ticosta on ainakin miljoona kuvaa :D Varuste boxeja on tehty ja muuta kivaa. Tico on päässyt myös perille talliin ja sutsia kohta on tulossa :) Sitten ollaan esteillä menty ja Nipsu ja Tico pääsivät loikkimaan. Ja mähän menin Ticolla riimulla, koska oli pakko päästä koittaa uutta este pollee :P





namiiii marjojaaaa :3






kuningaspari xDD









Sitten seuraavaan päivään:
Tein varusteboxit Aaronille, Ticolle ja Nipsulle, Ticolla ja Aaronilla on sama boxi :3







Tico pääsi talliin
Ja Pocolla on uus korvahuppu :)
Ja esteitä:










hahahha nipsu peace :D


nää korvakuvat on vaan niiin söpöjä :3 <3





- Lilja

2 kommenttia:

  1. Aaaws :3 On toi Tico kyllä ihan ylisulone :D Tais tulla uus suosikkipolle ? xDD Mun pitää joku päivä tulla kattoo sitä :3 Nii ja millos kirjotat kisoista, vai ooks jo kirjottanu ja mä sokeen oon skipannu sen :xDDD xDD

    - KitKat..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ehkäpä mä vähän oon rakastunu Ticoon xDD ja siis ainaki Kht Merililjan kisoista oon jo postannu, viime postauksessa :D

      Poista